Opis
Dzięki Airdrive Design możesz kontrolować swój kołowrotek tak, jak chcesz!
Ta nowa koncepcja technologiczna Airdrive Design zapowiada przyszłość kołowrotków Daiwa, a pierwsza strona nowej ery otwiera się wraz z 22 EXIST!
Rozwój tego nowego kołowrotka opierał się na podzieleniu produktu na dwie różne jednostki. Tylna część kołowrotka, rama, opiera się na know-how, które zostało opanowane przez Daiwa od czasu wprowadzenia technologii Monocoque i Tough Digigear, które są niezbędne dla solidności i niezawodności. Przednia część kołowrotka została całkowicie przeprojektowana, a koncepcja Airdrive Design została stworzona wokół kluczowych części rotor, uchwytu kosza, szpuli i wrzeciona.
Airdrive Rotor, praca nad kształtem rotor, zwiększa wytrzymałość tej kluczowej części, jednocześnie czyniąc kołowrotek lżejszym i zmniejszając jego bezwładność obrotową o 16% w porównaniu do poprzedniej wersji.
Airdrive Bail: solidność uchwytów kosza Airbail zawsze była mocną stroną point Daiwa . W nowym modelu 22 EXIST kilka elementów kabłąka zostało przeprojektowanych. Średnica wydrążonego frezu up została zmniejszona o 30%, jego kąt został zmieniony, aby zapewnić bardziej płynne zaczepianie linki, a rolka ma dodatkowy rowek, aby lepiej wyśrodkować rozkład linki i ograniczyć skręcanie (Twist Buster III).
Szpula Airdrive: szpula jest zawsze decydującym elementem w konstrukcji kołowrotka, odzwierciedleniem jego charakteru. W tej wersji flagowego modelu z serii Daiwa szpula jest lżejsza, posiada dolne ramię zmniejszające ryzyko zakleszczenia się żyłki na wrzecionie i jest wyposażona w nową ewolucję systemu hamulcowego ATD-L, a także nową, głośniej brzmiącą zapadkę.
Airdive Shaft: pionowa siła obrotowa z korby jest przekształcana przez zębnik w siłę poziomą. Oś przechodząca przez zębnik wspomaga oscylację szpuli. Ta wymiana naprężeń jest kluczowa i stanowi wyzwanie inżynieryjne challenge, aby osiągnąć płynną pracę. Oś pływająca jest teraz wspierana przez zębnik, którego końce są wyposażone w łożyska zapewniające lepszą transmisję bez utraty mocy oraz kołnierze zapewniające ciszę.
- Hamulec ATD-L nowej generacji ze zwiększoną progresywnością na początku zrywu
- Łożyska: 12 + 1, w tym 2 MagSealed i 10 CRBB
- Magnezowy monocoque i karbonowa rama ZAION "Air" Rotor
- Ultralekka aluminiowa rolka Air Spool
- Uzwojenie krzyżowe
- Ultralekka korba Air Handle wykonana z jednoczęściowego aluminium, z możliwością odkręcania i przykręcania.
- Dostarczana w etui z siatkowymi bokami